فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۸         
  


لاغری یکی از بزرگترین دغدغه های امروزی در بین زنان و مردان به شمار می آید که با دانستنی‌های نوین درباره برخی مواد غذایی می تواند روند لاغری را تسریع بخشید.
به گزارش سخن: دکتر رضا راست منش متخصص تغذیه  اظهار داشت: جوانه‌ها، غلات و دانه ها سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی هستند و در گروه سبزی ها قرار می گیرند، مصرف جوانه‌ها در رژیم لاغری نقش شگفت انگیزی ندارند و اصولا برای تزئین سالاد، منبع مواد غذایی در فلنیوم هستند که در آن ویتامین D برای سلامتی مفید هستند اما می توانند باعث کاهش اشتها شوند و در مدت زمان کوتاهی باعث لاغری و کاهش وزن شوند.
 
وی افزود: ماش، عدس و گندم دانه‌هایی هستند که بیش از همه برای تهیه جوانه مناسب هستند. 
 
وی همچنین در خصوص فواید جوانه ها در لاغری اظهار داشت: جوانه ها سوخت و ساز بدن را بالا می برند و مصرف آنها همراه با وعده های غذایی عالی جذب چربی ها را در بدن کاهش می دهد. 


 باشگاه خبرنگاران
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.