فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

کرج - قدس آنلاین: مدیر روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز کرج از تهیه طرح جامع فضای سبز این کلانشهر خبر داد.




رضا عسگری در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: به منظور توزیع عادلانه سهم سرانه فضاهای سبز شهری در مناطق مختلف شهری و راهکارهای حمایتی و مشارکتی مردم برای توسعه، احیا و بهسازی و حفاظت از فضاهای سبز شهری این سازمان اقدام به تهیه طرح جامع فضای سبز کرده است. وی افزود: فضای سبز شهری بخشی از فضاهای باز شهری است که بر اساس نظارت و مدیریت انسان با در نظر گرفتن ضوابط، قوانین و تخصصهای مرتبط با آن برای بهبود شرایط زیستی، زیست گاهی و رفاهی شهروندان، حفظ و نگهداری می شوند.

این مسئول عنوان کرد: این طرح می کوشد با شناخت ساختار کالبدی شهر و محیط طبیی آن، ظرفیتهای بالقوه محیطی برای توسعه فضاهای سبز شهری را مورد تجزیه و ارزیابی قرار دهد.

عسگری ادامه داد: همچنین طرح مذکور راهکارهای مناسب برای ارتقای عملکرد و خمات فضاهای سبز شهری را برای کیفیت بهتر زندگی، افزایش سلامت روانی و بازده اجتماعی و اقتصادی شهر کرج را ارائه می کند.

مدیر روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج یادآور شد: در این راستا این سازمان اقدام به برگزاری جلساتی با حضور مشاور طرح مزبور و اقشار متخصص در حوزه فضای سبز، اعضای شورای شهر و عامه شهروندان کرده است که برنامه زمان بندی جلسات مذکور در روزهای آتی اطلاع رسانی می شود.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.