فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵         
  

مدير حفظ نباتات جهاد کشاورزي استان هرمزگان گفت: طرح مبارزه بيولوژيکي عليه کرم ميوه گوجه فرنگي در زمين هاي کشاورزي شهرستان هاي پارسيان و بستک انجام شد.

به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي سازمان جهاد کشاورزي استان هرمزگان، پرويز ترابي زاده با اشاره به عمليات عوامل بيولوژيک و رهاسازي زنبوربراکون و زنبور تريگوگراما در مزارع گوجه فرنگي در سطح يک هزار هکتار از مزارع پارسيان و بستک، ابراز داشت: مبارزه بيولوژيک با هدف کاهش مصرف سموم و توليد محصول سالم در سطح سه هزار هکتار از مزارع گوجه فرنگي استان با اعتبار 900 هزارريال در استان هرمزگان ادامه دارد.

ترابي زاده با بيان اينکه، آستانه زيان اقتصادي اين آفت از يک منطقه به منطقه ديگر متغير است، گفت: براي جلوگيري از خسارت اين آفت به محصول، تمام بهره برداران بايد از روش مبارزه بيولوژيک استفاده کنند.
 - See more at: 
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.