فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

نسرین یادگاری کارشناس تغذیه مرکز بهداشت استان مرکزی، با اشاره به عادات غذایی نامناسب مردم و با توجه به کمبود سرانه مصرف میوه در کشور و استان تصریح کرد: علاوه بر اینکه لازم است مصرف میوه در جامعه افزایش پیدا کند بهتر است مصرف میوه‌هایی پوست کلفت در اولویت قرار گیرند.

به گزارش ساعت24 به نقل از ایسنا،این کارشناس تغذیه عنوان کرد: مصرف سموم شیمیایی در کشاورزی مرسوم است و این امر آسیب‌هایی را به میوه وارد می‌کند و با مصرف چنین میوه‌هایی سموم وارد بدن ‌شده و به مرور زمان تأثیر خود را در بدن گذاشته و بروز بیماری‌هایی را رقم می‌زند.

وی خوردن میوه‌هایی چون موز، پرتقال پوست کلفت و نارگیل را توصیه، همچنین بر پوست کندن خیار نیز تأکید کرد.

یادگاری همچنین در خصوص سبزیجات گفت: با توجه به اینکه سبزیجات پوششی ندارند، لازم است که مراتب شستشوی آنها با دقت کامل صورت گیرد و همچنین سبزیجاتی چون کدو نیز حتما پوست گرفته شده مصرف شود.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.