فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  


در سومین جشنواره انار که در ضلع جنوب مصلی تهران در حال برگزاری است، ميوه‌های انار، انجير و زيتون و... ، در 150غرفه با 10 تا 15 درصد كمتر از قيمت پايه‌ سازمان ميادين ميوه و تره‌بار عرضه می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ترکمان دبیر سومین جشنواره انار گفت: در این جشنواره توليد‌كنندگان برتر و نمونه محصولات سالم و با كيفيت خود را با هدف حذف واسطه ها عرضه می کنند.

وي با اشاره به اين‌كه انار دارای خواص دارويي دارد، افزود: ايران خاستگاه توليد اين ميوه‌ها بوده و پتانسيل بالايي در زمينه‌ توليد اين محصولات دارد.

ترکمان با تاكيد بر اين‌كه اين جشنواره با هدف كوتاه ‌كردن دست دلالان و فرهنگ‌ سازي براي ترويج مصرف‌ اين ميوه‌ها برگزار مي‌شود، گفت: قيمت محصولاتي كه در اين جشنواره به صورت سالم عرضه مي‌شوند، بالاتر از قيمت پايه‌ سازمان ميادين ميوه و تره‌بار نخواهد بود و 10 تا 15 درصد كمتر از نرخ فروش سازمان ميوه و تره‌بار قيمت‌گذاري شده است.

وی  افزود: 150 غرفه براي عرضه‌ي انار، انجير ، زيتون و دیگر محصولات صنایع دستی سایر استانها از جمله فارس، مرکزی، اصفهان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و لرستان، سوغات و صنایع دستی استان‌های سراسر کشور همانند آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، همدان، یزد، قزوین، اردبیل، گیلان، خوزستان و هرمزگان در فضایی به متراژ 3500 متر مربع در نظر گرفته شده است

دبیر سومین جشنواره انار اظهار كرد: سازمان میادین برای دومین سال پیاپی در این جشنواره حضور دارد.

وی خاطر نشان کرد: این میوه‌ها آنتی اکسیدان بالایی دارند و از خواص دارویی و اثربخشی و درمانی خاصی نیز بهره مند هستند

سومین جشنواره انار از 21 تا 30 آبان ماه جاری از ساعت 10 صبح تا 22 شب در ضلع جنوبی مصلای تهران برپا شده است.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.