فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵         
  

حمید ناصحی معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 4 گفت: کلینیک گل و گیاه حکیمه برای نخستین بار در بین مراکز گل و گیاه شهر تهران به علاقمندان مدرک معتبر فنی- حرفه‌ای ارائه می‌دهد.
  حمید ناصحی معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 4 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ف گفت: با توجه به جایگاه مهم مقوله آموزشی درحوزه فضای سبز و اهمیت رشته فضای سبز خانگی و ارتقای آگاهی شهروندان در نگهداشت فضای سبز شهری اقدامات خوبی را در سطح منطقه عملیاتی نمودیم که از آن میان می‌توان به احداث 6 مرکز کلینیک گل و گیاه اشاره کرد  که شامل کلینیک‌های حکیمه، سبلان، احدی و خواجه عبدالله و هروی می شوند.
 
وی اظهار داشت: دو دوره آموزش کمپوست و پرورش قارچ نیز با همکاری سازمان فنی- حرفه ای دراین مراکز برگزار می‌گردد که ارائه مدرک معتبر به شرکت‌کنندگان دراین دوره‌ها از نکات مورد توجه این کلاسها می‌باشد و " کلینیک حکیمه" تنها کلینیک گل و گیاه سطح شهر تهران است که به این فعالیت آموزشی تخصصی و پورسه اهدای مدرک معتبر به علاقمندان می‌‌پردازد.
 
حمید ناصحی در پایان آزمایشگاه کلینیک حکیمه را یکی از معبترترین مراکز کلینیکی گل و گیاه دانست و خاطر نشان کرد: در این مرکز با همکاری مراکز آموزشی و دانشگاهی طرحهای پژوهشی مثبتی را کلید زدیم و فعالیتهای گیاه پزشکی علاوه بر این مرکز در تمامی کلینیک‌های گل و گیاه توسط مهندسین گیاه شناس عملی می‌گردد.
 
همزمان هم با آغاز سال تحصیلی جدید ششمین کلینیک گل و گیاه با داران بودن آزمایشگاه تخصصی گیاه پزشکی در فضایی به مساحت 400 متر مربع احداث و به بهره برداری رسید.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.