فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

کافی است یک روزنه کوچک بسیار کوچکتر از آنچه که تصورش را بکنید، در اختیار یک گیاه قرار گیرد تا توانایی های طبیعت را به نمایش بگذارد. این ها آموزه هایی از زندگی و مقاومت برای انسان هستند.

  آن ساختمان های بلند، بلوک های عظیم سیمانی، ستون های فولادی و هر آنچه که نماد شکست ناپذیری ساخته های دست بشر است، در برابر اراده طبیعت بسیار ناچیز و شکننده هستند. کافی است یک روزنه کوچک بسیار کوچکتر از آنچه که تصورش را بکنید، در اختیار یک گیاه قرار گیرد تا توانایی های طبیعت را به نمایش بگذارد. این ها آموزه هایی از زندگی و مقاومت برای انسان هستند، انسانی که به شدت شیفته ساخته های دست خود شده و مدتهاست که آموختن از طبیعت را فراموش کرده است و البته با عزمی راسخ کمر به نابودی آن نیز بسته است. 

طبیعت؛ نیروی برتر(عکس)طبیعت؛ نیروی برتر(عکس)

طبیعت؛ نیروی برتر(عکس)طبیعت؛ نیروی برتر(عکس)

طبیعت؛ نیروی برتر(عکس)طبیعت؛ نیروی برتر(عکس)

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.