فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۲/۴         
  

مدیر امور فرهنگی، آموزشی نمایشگاه از تقویت بخش آموزشی در سومین نمایشگاه گل و گیاه کرج خبر داد.
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ،مرجان السادات مساعد مدیر امور فرهنگی- آموزشی سومین نمایشگاه گل وگیاه کرج در رابطه با استقبال شهروندان از  بخش آموزش سومین نمایشگاه گل و گیاه کرج اظهار داشت: سومین نمایشگاه گل و گیاه کرج با شعار "نمایشگاه محیطی آموزش دهنده" است برگزار شد که مورد استقبال بی نظیر از سوی شهروندان نیز قرار گرفته است.

وی افزود:‌کلینیک گیاه پزشکی، باغ کودک که در‌ آن زمینه آشتی با کودکان را با محیط زیست و فضای سبز از طریق کار دستی و بازی‌های گوناگون و نمایش موزیکال فراهم می آورند، همچنین دوره‌های  آموزشی 20دقیقه‌ای با محوریت نگه داری از انواع گل و گیاه و مقابله با آفات نیز نگه داری می‌شود.

مدیر امور فرهنگی- آ‌موزشی سومین نمایشگاه گل و گیاه تصریح کرد: ‌جاده دانش و اینفوگرافی از دیگر برنامه‌های آموزشی است که در آن با نصب بنر و پیام‌های آموزشی سطح علمی شهروندان را در زمینه محیط زیست و فضای سبز بالا می‌برند. در کنار آموزش‌های فضای سبز، آموزش‌های مقابله با بحران آب و مقابله با بحران پیری  از جمله برنامه‌های آموزشی- اجتماعی نمایشگاه می‌باشد.

مساعد در خاتمه با اشاره به بازدید‌های علمی از نمایشگاه خاطرنشان کرد:‌  اساتید برجسته طراحی فضای سبز نیز از نمایشگاه بازدید می‌کنند و نظرات تخصصی خود را در زمینه هر چه بهتر برگزار شدن نمایشگاه ارائه می‌دهند که در راستای بازدید‌های علمی، روز گذشته غزاله روحانی، مشاور شهردار و استاد برجسته طراحی از نمایشگاه بازدید کردند.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.