فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  

آخرین تحقیقات انجام شده از سوی کارشناسان محیط‌زیست حاکی است که برخی انواع حیوانات و گیاهان هزار بار سریعتر از 60‌ میلیون سال پیش روبه‌نابودی می‌روند.
به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ، به نقل از ایران، آخرین آمار منتشر شده از سوی محققان نشان می‌دهد که طی هر 10 سال 10 میلیون‌گونه از حیوانات و گیاهان منقرض شده و از بین رفته‌اند. این کارشناسان هشدار می‌دهند روند سریع از بین رفتن پستانداران به‌صورتی است که بزودی برخی گونه‌ها با خطر انقراض روبه رو خواهند شد و این خطر برای میمون‌های بینی‌پهن نیز وجود دارد.


دکتر «جوریان دووس» از دانشگاه براون در این باره می‌گوید: سرعت تخریب گونه‌های جانوری و گیاهی بسیار بالا رفته است و علت اصلی آن انسان‌ها هستند. با از بین رفتن گونه‌‌هایی از گیاهان و جانوران خود انسان‌ها نیز در خطر قرار می‌گیرند.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.