فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

یک کارشناس گیاهان آپارتمانی اظهار کرد: شفلرا گیاهی است که در صورت نگهداری از آن باید به این نکته توجه داشت که این گیاه آپارتمانی موجب تجمع حشراتی مثل پشه است.

"حسن آذرون‌جعفرآبادی"، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه زنجان، گفت: شفلرا گیاهی است از خانواده آزالیاسه، دارای گونه‎های مختلفی است که مخصوص مناطق استوایی همیشه سبز است و ارتفاع آن به یک متر تا 2 متر می‌رسد.

وی در خصوص زیبایی این گیاه، ادامه داد: برگ‏‌های این گیاه به صورت مرکب و پنجه‌ای و دارای تنوع رنگی بوده که بسیار زیبا و چشم‎نواز است.

این کارشناس با اشاره به اینکه این گیاه در نور کم هم قادر به رشد است، اما اگر نور کامل‎تر باشد، زیبایی بیشتری پیدا می‎کند، افزود: نیاز کود این گیاه بالا‌ست، زیرا در صورتی که رطوبت آن تأمین و نور و حرارت آن بالا باشد، رشد بسیار خوبی پیدا می‎کند.

وی در خصوص آبیاری این گیاه خاطرنشان کرد: سعی کنیم خاک این گیاه به جز در زمستان مرطوب باشد.


  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.