فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  

مديرعامل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري كرج از تبديل باغ گلهاي اين كلانشهر به مركز بزرگ نمايشگاهي گل و گياه خبر داد.

به گزارش ايسنا، عباس زارع در جمع خبرنگاران با اعلام اين خبر اظهاركرد: باغ گلهاي کرج با مساحتي بالغ بر پنج هكتار، در قسمت جنوبي پارك شهيد چمران اين کلانشهر واقع شده است.

وي با اشاره به اينكه اين باغ يكي از زيباترين فضاهاي تفريحي در كرج است، افزود: در اين مركز 105 گونه گل و گياه و طرح‌هاي مختلف گل وجود دارد كه تاكنون مورد توجه و استقبال شهروندان قرار گرفته است.

اين مسئول خاطرنشان کرد: در اين زمينه با هدف استفاده بهينه از فضاي اين باغ، مقرر شده است كه تا پايان سال جاري باغ گلهاي كرج به نمايشگاه بزرگ گل و گياه تبديل شود.

مديرعامل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري كرج با بيان اين كه باغ گلها يكي از زيباترين فضاهاي تفريحي در كرج است، افزود: در اين مركز 105 گونه گل و گياه و طرح‌هاي مختلف گل وجود دارد كه تاكنون مورد توجه و استقبال شهروندان قرار گرفته است.

اين مسئول خاطرنشان کرد: در اين زمينه با هدف استفاده بهينه از فضاي اين باغ، مقرر شده است كه تا پايان سال جاري باغ گلهاي كرج به نمايشگاه بزرگ گل و گياه تبديل شود.

وي در پايان از اجراي عمليات بهسازي باغ گلها کرج خبر داد و گفت: در اين مركز همچنين نمايشگاه بزرگي احداث مي‌شود كه مي‌توان از آن براي برگزاري نمايشگاههاي مختلف شهرداري استفاده كرد.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.