فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرمان از تجهیز بیش ‌از 680 هزار متر‌مربع از فضاهای سبز شهر کرمان به آبیاری تحت فشار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، ایمان سیف‌اللهی اظهار داشت: تاکنون بیش ‌از 680 هزار متر‌مربع از فضاهای سبز شهر کرمان به آبیاری تحت فشار مجهز شدند.

سیف‌اللهی خاطر نشان کرد: هم‌اکنون 821 هزار متر مربع از فضاهای سبز شهر کرمان به آبیاری قطره‌ای مجهز شده است.

وی بیان داشت: از این میزان حدود 473 هزار متر‌ مربع از فضای سبز شهر کرمان از سال 86 به این سیستم مجهز شده است.

سیف‌اللهی میزان فضای سبز تجهیز شده به سیستم آبیاری بارانی در شهر کرمان را بیش از 360 هزار متر‌ مربع اعلام کرد و گفت‌: از این میزان نیز ‌حدود 209 هزار و‌ 500 متر مربع از فضای سبز شهر کرمان از سال 86 به این سیستم مجهز ‌شده است.

وی میزان فضای سبز در حال آبیاری با تانکر را بیش از 5 میلیون و 500 هزار متر‌مربع اعلام کرد.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.