فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰         
  

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نوشهر از نظارت واحد قرنطینه نباتی این مدیریت بر صادرات بیش از دو هزار و دویست اصله گل و گیاهان زینتی از بندر نوشهر به خارج از کشور خبر داد.

به گزترش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، سنجرانی افزود: از سوی واحد قرنطینه نباتی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نوشهر مستقر در بندر نوشهر در مرداد ماه سالجاری تا کنون برای صادرات بیش از2 هزار و 200 اصله گل و گیاهان زینتی به خارج از کشور گواهی بیمه نباتی صادر گردید.

وی نظارت و صدور گواهی بهداشت نباتی جهت واردات 33 هزار و 936 تن گندم خوراکی، جو و ذرت دامی و دانه هندوانه، 3 هزار و 599 متر مکعب چوب و 52 هزار و 160 کیلوگرم ترانزیت داخلی آناناس را از دیگر اقدامات واحد قرنطینه نباتی این مدیریت مستقر در بندر نوشهر عنوان داشت.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.