فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

مدیر کلینیک گل و گیاه شهرداری منطقه 2 از برگزاری کلاس‌های آموزشی سبزی کاری از ساعت 11 الی 12 خبر داد.
 ندا اکبروند مدیر کلینیک گل و گیاه شهرداری منطقه 2 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: فردا آ‌موزش نگهداری گل‌های آپارتمانی را برای شهروندان علاقه‌مند برگزار خواهد شد.

وی افزود: دوشنبه آموزش آفات و بیماری‌های گیاهی، سه شنبه آموزش گل‌های فصلی و چهارشنبه فضای سبز عمومی را برای شهروندان برگزار خواهد شد و علاقه مندان می‌توانند در این کلاس‌ها شرکت کنند.

*بازدید میدانی محله کوهسار در منطقه 2
 
سید‌افشار میرسعید قاضی معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه یک شهرداری منطقه 2  گفت:‌ فردا بازدید میدانی از محله مدیریت و دریا را خواهیم داشت و امروز جلسه ستاد مدیریت بحران ناحیه با نمایندگان آب، برق و اورژانس برگزار شد.

وی افزود: بازدید‌های میدانی از ساعت 7 الی 9 صبح برگزار خواهد شد و ایراد نواحی مطرح می‌شود.

سید افشار میرسعید قاضی در ادامه بیان داشت: سه شنبه بازدید از 2 خانواده معظم شهید را با حضور نماینده  ایثار گران و بنیاد جانبازان و شهردار ناحیه یک و مدیر اجتماعی از ساعت 10 الی 12 خواهیم داشت.

*برگزاری کوه پیمایی برای شهروندان محله زنجان
 
دانشی شهرداری ناحیه 6 شهرداری منطقه 2 گفت: ‌20مرداد ماه 40نفر از شهروندان محله زنجان را به کوه پیمایی در دار‌آباد برده خواهند شد.

وی افزود: 2 بازدید از خانواده معظم شهیدان ابوترابی و جنابی را به همراه چند تن از مدیران ناحیه و دبیران شورایاری محله شادمهر خواهیم داشت.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.