فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  

عجایبی گفت: افزایش حفر چاه‌های آب که عمق آن ها به 100 و حتی 150 کیلومتری نیز رسیده است نشان می‌دهد بحران یک خطر جدی برای بخش گل و گیاه نیز محسوب می‌شود.
جلال عجایبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، اظهار داشت: افزایش حفره چاههای آب که عمق آنها به 100 و حتی 150 کیلیومتر نیز رسیده است نشان می دهد بحران آب یک خطر جدی برای بخش گل و گیاه محسوب می‌شود.

وی در ادامه افزود: آمار دقیقی از میزان مصرف آب در بخش گل و گیاه در اختیار نداریم ولی گل و گیاه با سیستم قطره‌ای و بارانی کم‌ترین مصرف آب را در این بخش دارند.

عجایبی با بیان اینکه گرانی کود سبب شده میزان مصرف در این بخش پایین بیاید تصریح کرد: با افزایش قیمت ارز قیمت کود از 2000 به 30000 تومان رسیده که میزان مصرف آن نیز به میزان قابل توجهی در بین کشاورزان پایین آمد.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.