فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  


معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 11 از برگزاری کلاس‌های تابستانه گل و گیاه در مراکز مشاوره گل و گیاه سطح منطقه خبرداد.
 کرم کریمی معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 11 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اعلام این خبر گفت: با شروع فصل تابستان دوره جدید کلاس‌های آموزشی  از قبیل آموزش دم نوش‌های گیاهی- پرورش زعفران، پرورش توت فرنگی، پرورش قارچ صدفی و مدیریت گلخانه آغاز شده است.  
 
وی تصریح کرد: این کلاس‌ها به صورت تئوری و عملی در 3 شعبه مرکز آموزش در حال برگزاری است که جلسات عملی در گلخانه آموزشی بوستان رازی برگزار می‌شود. 

کریمی در خصوص اقدامات انجام شده اداره فضای سبز در تیرماه اظهار داشت: در تیرماه سالجاری تعداد 404 اصله درخت و تعداد 6 هزار 451 اصله درختچه زینتی و تعداد 179759 گل فصل در سطح معابر و بوستان‌های سطح منطقه کاشته شده است.  
 
وی خاطر نشان کرد: باتوجه به وسعت ناحیه 4 و تمرکز تعداد بیشتری از بوستان‌ها در این ناحیه، بیشترین تعداد درخت و درختچه و گل فصل در این ناحیه کاشته شده است.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.