فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۸         
  


ساری - خبرگزاری مهر: رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی مازندران بر افزایش کیفیت وبرند سازی محصولات کشاورزی در سطح استان تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار مهر علی معلم  عصر چهارشنبه در نشست مشترک اعضای کمیسیون و دفتر کشاورزی اتاق ایران با مدیران دستگاه های اجرایی ،بنگاه ها وفعالین اقتصادی اظهار داشت: با شرایط و جایگاه ویژه محصولات کشاورزی در سطح کشور باید ایده ها و طرح های نوینی در جهت برون رفت از چالش ها و مشکلات کشاورزی استان اندیشیده شود.
 
وی افزود: توسعه و پیشرفت هر یک از محصولات کشاورزی در گرو دانش و نیروی انسانی خبره در استان رقم می خورد.
 
رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به ایجاد بازار بورس خاویار در مازندران تصریح کرد: با ایجاد بازار بورس در مازندران می توان ظرفیت ها، پتانسیل ها و کیفیت محصولات کشاورزی وصنایع استان را ارتقا بخشید.
 
معلمی گفت: زمانی که محصولات مازندران با کیفیت ارزنده ای در سطح کشور تولید می شود چرا برند سازی محصولات استان در سایر شهرستان های و استان های کشور عرضه می شود.
 
وی کیفی سازی و برند سازی محصولات کشاورزی علل خصوص برنج مازندران را شرط سرآمد شدن در سطح جهان برشمرد.
 
رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به تولید گیاهان دارویی در مناطق ییلاقی متذکر شد: رشد خود سرانه گیاهان دارویی و انواع عطریات در مناطق ییلاقی مازندران فرصت های شغلی و صادرات فراوانی را برای استان فراهم می آورد .
 
معلمی در پایان متذکر شد: با ایجاد پژوهشکده گیاهان دارویی در مازندران پتانسیل های و ظرفیت های منابع خدادادی در سطح استان و کشور رونق پیدا کرده همچنین در این راستا با حمایت های تشکل های کشاورزی این امر محقق می شود.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.