فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸         
  

خبرگزاری فارس: شهردار چناران گفت: سرانه فضای سبز چناران برای هر نفر 11 متر است که تا 15 متر افزایش پیدا می‌کند.

حجت‌الله حیدری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چناران اظهار داشت: در حوزه فضای سبز که جلوه زیبایی برای شهر ایجاد می‌کند و با توجه به کمبود آب پیگیر منابع آبی مورد نیاز از طریق ارگان‌های ذی‌ربط و تخصیص یک حلقه چاه به صورت جدی هستیم.

شهردار چناران افزود: درصدد هستیم از روش‌های نوین برای جایگزینی هر چه بهتر فضای سبز و تغییر از حوزه سنتی به حوزه مکانیزه و مناسب استفاده کنیم.

وی گفت: عملکرد شهرداری با توجه به ظرفیت شهرداری که مردم سرفصل اصلی درآمد شهرداری‌ها را تشکیل می‌دهند به تناسب خدمات‌رسانی انجام می‌شود.

حیدری بیان داشت: به تناسب ماهیت شهری محدوده خدمات شهری و هزینه‌های بالا در حوزه خدمات و امور عمرانی این شهرداری با مضیقه مالی جدی رو به رو است و درآمد فصلی کفاف خدمت به مردم را نمی‌دهد.

شهردار چناران افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های مورد نظر ما که اهم آنها در توسعه مبانی درآمدی از جمله جذب سرمایه‌گذاری در منطقه است اقداماتی بنیادین از قبیل ایجاد مسیر بازار میقات‌الرضا انجام گرفته است.

حیدری اظهار داشت: با توجه به نیاز شهر در ارتباط با آرام‌سازی ترافیک جاده‌ای و بهره‌مندی مردم شهر و مسافران از امکانات بالقوه که قابلیت بالفعل شدن را دارد امری ضروری است.

وی با اشاره به اینکه به صورت جدی پی‌گیر احیای میدان‌های موجود در مسیر هستیم، افزود: در این راستا و از جمله برنامه‌های در دستور کار این شهرداری تقاطع غیر هم‌سطح برون شهری به تقاطع هم‌سطح میدانی است.

حیدری تصریح کرد: مشکل اساسی موجود در چناران که به عنوان یک معضل است بحث انتقال آب‌های کشاورزی، سیلاب‌ها و آب‌های سطحی شهر است که هزینه‌ای بالغ بر50 میلیارد ریال به منظور انتقال آب‌ها به برون شهر لازم است.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.