فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹         
  

رئيس اداره فضاي سبز منطقه 10 از کاشت گونه‌هاي مختلف و مقاوم گياهي مناسب با اقليم سطح منطقه خبر داد.
 به گزارش خبرگزاري آريا، محسن مجد آبادي رئيس اداره فضاي سبز منطقه 10 با اعلام اين خبر گفت: اين طرح با توجه به تاکيد سازمان پارک ها و فضاهاي سبز مبني بر کاشت درخت و درختچه و انواع گل هاي دائمي و فصلي سازگار با اقليم شهر تهران، در دستور کار اداره فضاي سبز منطقه قرار دارد و در دست اجراست.
به گفته وي در طرح هاي توسعه فضاي سبز منطقه از انواع گل هاي زينتي نظير لاوان، رزماري، فاز آفتابي و ابري نقره اي و گونه هاي مختلف درخت و درختچه سازگار با اقليم استفاده شده است.
وي در ادامه از اجراي عمليات تزريق مواد غذايي به تنه درختان چنار سطح منطقه خبر داد و خاطر نشان کرد: با توجه به اهميت حفظ برگ چنار در کاهش آلودگي هوا از يک سو و از سوي ديگر افزايش کيفيت ظاهري فضاي سبز شهري، کلينيک گياه پزشکي منطقه به منظور حفظ سبزينگي درختان چنار اقدام به تزريق مواد غذايي به تنه درختان خيابان عرب نموده است.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.