فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  

تبریز- تولیدكننده های گل و گیاه از داخل و خارج كشور توانمندی های خود را در ششمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه، ابزار و ادوات باغبانی و تجهیزات گلخانه ای تبریز به نمایش گذاشتند.

شركت هایی از استانهای تهران ، اصفهان ، یزد ، مازندران ، گیلان ، زنجان ، همدان ، مركزی و خراسان رضوی به همراه نمایندگی هایی از كشورهای هلند ، فرانسه ، ایتالیا ، اسپانیا ، استرالیا ، كره جنوبی ، ژاپن و سوئد در این نمایشگاه حضور دارند.

انواع گل و گیاهان فصلی و دایمی، شاخه بریده، آپارتمانی، زینتی، كاكتوس و گیاهان گوشتی، پوشش های فضای باز (گلخانه ای) ، درختچه های تزئینی و نهال ، گل خشك طبیعی ، گیاهان دارویی، نهاده های كشاورزی (بذر و كود) ، سم و كود شیمیایی، ماشین آلات و ادوات باغبانی و كشاورزی، طراحی و اجرای سیستم های آبیاری ، تجهیزات آزمایشگاهی، طراحی فضای سبز، چراغهای روشنایی پاركها، سازه های گلخانه ای در این نمایشگاه عرضه شده است.

همایش و كارگاه های آموزشی توسط مدیریت باغبانی سازمان جهادكشاورزی، مركز تحقیقات كشاورزی و منابع طبیعی استان و سازمان نظام مهندسی كشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی در حاشیه این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

كلینیك رایگان گل و گیاه و ایستگاه نقاشی برای كودكان نیز از دیگر برنامه های حاشیه ای ششمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه ، ابزار و ادوات باغبانی و تجهیزات گلخانه ای تبریز می باشد.

این نمایشگاه از سوم تا هفتم خرداد ماه جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تبریز دایر خواهد بود.

طبق این گزارش امروز همچنین هشتمین نمایشگاه فضای سبز و هشتمین نمایشگاه بین المللی خدمات و مبلمان شهری تبریز افتتاح شد.

در هشتمین نمایشگاه فضای سبز تبریز 60 واحد داخلی و خارجی در مساحتی بالغ بر چهار هزار مترمربع فضای مسقف و یكهزار مترمربع فضای باز و در هشتمین نمایشگاه بین المللی خدمات و مبلمان شهری تبریز هم 75 واحد داخلی و نمایندگی هایی از فرانسه و تركیه در مساحتی بالغ بر شش هزار متر مربع فضای مسقف و یكهزار متر مربع فضای باز تولیدات خود را عرضه كرده اند.

هر سه نمایشگاه یاد شده از امروز تا هفتم خرداد ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز از ساعت 16 تا 21.30 دایر خواهد بود.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.