فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  


به گزارش خبرگزاری مهر، طبق برنامه ریزی از سوی انجمن علمی گل و گیاهان زینتی ایران و پژوهشکده ملی گل و گیاهان زینتی، قرار است اولین کنگره ملی گلها و گیاهان زینتی ایران طی روزهای 29 و 30 مهرماه سال جاری در کرج برگزار شود.

این کنگره با شعار "رشد صنعت گل و گیاهان زینتی، توسعه صادرات غیرنفتی" به میزبانی کرج در مجموعه سالنهای موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر برگزار و علاقمندان می توانند مقالات خود را تا 15 مرداد ماه جاری به آدرس [email protected] ارسال نمایند.

راهکارهای توسعه صادرات، سازه ها و اتوماسیون گلخانه ای، به نژادی و به زراعی، ریز ازدیادی و بیوتکنولوژی، تغذیه و کشت هیدروپونیک، فیزیولوژی پس از برداشت، منابع ژنتیکی، توسعه و طراحی فضای سبز، آفات و بیماریها و علفهای هرز، اقتصاد و بازار، تجاری سازی فناوریهای نوین، توانمندی ها و چالش های صنعت گل، فرهنگ و الگوی مصرف، سلامت و محیط زیست از جمله محورهای این کنگره است.

در حاشیه برگزاری نخستین كنگره ملی گلها و گیاهان زینتی ایران نمایشگاهی تخصصی با موضوعات مرتبط نیز برپا خواهد شد.


  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.