فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  

خبرگزاري آريا- تهيه اين چاي بسيار ساده است اما آشنايي با اصول آن مهم است.
به گزارش خبرگزاري آريا،دکتر فريده عطار عضو هيأت علمي دانشگاه گياه شناسي دانشگاه تهران گفت: زنجبيل در بدن گرما توليد مي‌کند و مواد سمي و زائد بدن را به صورت عرق از بدن خارج مي‌کند.
وي افزود: استفاده از چاي زنجبيل هضم غذا را آسان مي‌کند و اثرات سودمندي در رفع تهوع دارد همچنين به عنوان درماني سنتي براي سرماخوردگي و گلودرد و آنفولانزا به کار مي‌رود. از ديگر خواص آن مي‌توان به بهبود گرفتگي‌ها و دردهاي عضلاني، جوان کننده پوست، رفع ماشين گرفتگي اشاره کرد. همچنين از پوست در برابر سرماي زمستان محافظت مي‌کند.

زنجبيل
عطار گفت: چربي‌هاي ضروري موجود در اين ماده غذايي باعث مي‌شود جريان خون در بدن افزايش يابد و اين به بهبود دردهاي عضلاني و رفع خستگي عضلاتي که از آنها کار کشيده‌ايد، مي‌شود.
براي تهيه چاي زنجبيل آب را جوش بياوريد. ورقه زنجبيل را به آن اضافه کنيد و 15 الي 20 دقيقه بگذاريد تا بماند بعد از صافي رد کنيد.
 
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.