فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

گیاهان آبزی با جذب فلزات سنگین نقش بسزایی در کاهش آلودگی مواد غذایی ایفا می‌کنند.
راضیه عبدالملکی، عضو انجمن بیو تکنولوژی در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران ،افزود: ایران از حیث تنوع زیستی منحصر به فرد است و نباید منابع زیستی خود را به سادگی تلف نماییم.

وی گفت: گیاه پالایی سالیان متعددی است که در کشورهای دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه به تنوع زیستی کشورمان نباید گیاه پالایی یا بهره‌گیری از گیاهان در پایش آب در خاک به فراموشی سپرده شود.

عبدالملکی اظهار داشت: با بهره گیری از گیاهان در جذب فلزات سنگین و به عبارتی گیاه پالایی می‌توان سلامت صنایع غذایی را نیز تامین نمود و شاهد ارتقا تولید داخلی، ثروت ملی و اشتغال کارشناسان عرصه بیو تکنولوژی بود.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.