فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰         
  

مشهد- ایرنا- یک متخصص و کارشناس تغذیه گفت: گیاه خواری و خام خواری رژیم غذایی مناسبی نیست.



عبدالرضا نوروزی در برنامه تلویزیونی ˈسفره های همدلیˈ افزود: بدن ما به مواد مختلف نیاز دارد و حذف یک منشا غذایی باعث مشکلاتی در بدن خواهد شد.

وی اظهار کرد: برای دیرتر گرسنه شدن در زمان روزه داری یکی از کارهای مفید استفاده از مواد دارای نشاسته است.

نوروزی با بیان اینکه ماکارونی دارای نشاسته بسیار است که باعث جلوگیری از گرسنگی زودرس می شود، ادامه داد: بر اساس یک تحقیق که در دانشگاه های معتبر جهان انجام شده است انسان های خام خوار با دیگر انسان ها هیچ فرقی در طول سن و سکته قلبی ندارند.

وی گفت: در صورت عدم استفاده از پروتئین حیوانی بدن انسان از کمبود ویتامین B12 رنج می برد و باعث بروز مشکلاتی برای انسان می شود.

این کارشناس تغذیه در مورد فست فودها نیز افزود: فست فودها با توجه به اینکه در زمان کوتاه پخته می شوند از نمک و روغن زیاد استفاده می کنند تا طعم آن خوشمزه تر شود.

نوروزی افزود: چربی پنیر پیتزا نیز بسیار زیاد است به طوری که 60 درصد از آن را چربی تشکیل می دهد.

وی با تاکید بر استفاده از قندهای طبیعی نظیر خرما و عسل در وعده افطار تصریح کرد: روزه داران باید افطار را سبک میل کنند.

برنامه سفره های همدلی ویژه افطار هر شب با همکاری شهرداری مشهد از شبکه استانی خراسان رضوی پخش می شود.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.