فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۸         
  

دومین جشنواره ملی گیاهان دارویی از 8 مهرماه جاری برگزار می‌شود و همزمان با آن با برپایی فن بارازی 25 گروه در حوزه گیاهان دارویی آخرین دستاوردهای خود را عرضه خواهند کرد.

 به گزارش خبرنگار علمی «خبرگزاری دانشجو»، دومین جشنواره و نمایشگاه ملی «گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران»، 8 تا 11 مهرماه سال جاری برگزاری خواهد شد.
 
این دوره از جشنواره به همت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مصلای تهران برپا می‌شود.
 
برگزاری فن بازار گیاهان دارویی و طب سنتی ایران، تشکیل کارگاه‌های آموزشی با محور گیاهان دارویی، داروهای گیاهی و فرآورده‌های طبیعی،‌ برگزاری کارگاه ویژه کودکان و نوجوانان،‌ رونمایی از محصولات و کتاب های جدید، فروش فرآورده‌های استاندارد دارای مجوزهای قانونی و ‌انتشار مستند ویژه دومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب سنتی ایران از بخش‌های دومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی است.
 
در این دوره از جشنواره همچنین کارگاه های آموزشی، ‌برنامه‌ریزی و نشست های تخصصی در قالب 22 بند برگزار می‌شود که به موضوعاتی چون   توسعه پایدار گیاهان دارویی در دیم زارهای کشور، روش‌های استخراج آنالیز موارد موثره گیاهان دارویی،     مکانیسم صادرات فرآورده‌های گیاهان دارویی به چند بازار هدف برگزیده، شنایی با بازارهای هدف گیاهان دارویی در سطح ملی و بین‌المللی، ثبت اختراع و علامت تجاری در داخل و خارج از کشور، ارزشگذاری فناوری، انواع روش‌های انتقال تکنولوژی و سرمایه‌گذاری مشترک، نقش فناوری‌های نوین در کشت و اصلاح گیاهان دارویی در راستای اقتصاد مقاومتی و  تولید بذرو نهال گواهی شده گیاهان دارویی می‌پردازد.
 
در فن بازار این دوره از جشنواره ارایه دهندگان تکنولوژی فرصت می‌یابند تا ایده‌ها و تکنولوژی خود را در معرض نمایش بگذارند و برای آنها اقدام به بازاریابی کنند. گروه های قابل ارایه و عرضه در فن بازار به این شرح اعلام می شود:
داروهای انسانی، گیاهان دارویی و داروهای گیاهی، طب سنتی،  مکمل های غذایی، دامپزشکی،  شیلات و دامپروری،  مواد غذایی و دمنوش‌ها، آرایشی و بهداشتی، گیاه پزشکی، کنترل و دفع آفات، بیوتکنولوژی، اهلی سازی، روش‌های تخصصی ریز ازدیادی،   مکانیزاسیون و تکنولوژی کاشت، داشت و برداشت،  تکنولوژی بذر، صنایع و فرآورده های غذایی،  خاک، آب و تغذیه گیاه، گل و گیاهان زینتی،  تکنولوژی بذر، صنایع و فرآورده های غذایی، خاک، آب و تغذیه گیاه، گل و گیاهان زینتی،  نانو تکنولوژی و           صنعت چاپ و بسته بندی از جمله گروه‌هایی هستند که در فن بازار محصولات خود را ارائه می‌دهند.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.