فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۱۴         
  

مدیر جهادکشاورزی شهرستان جهرم گفت: امسال پیش‌بینی می‌کنیم حدود 40 هزار شاخه گل مریم از مزارع کاشت گل این شهرستان برداشت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه فارس از جهرم، جلال بهجو دوشنبه 9 تیرماه در جمع خبرنگاران افزود: هرسال کشاورزان کاشت گل مریم را در حدود 2 هکتار از اراضی این شهرستان از اواخر اردیبهشت ماه آغاز می‌کنند.

وی اضافه کرد: برداشت این محصول از اوایل مردادماه آغاز خواهد شد و متناسب با وضعیت جوی تا برداشت کامل، تداوم خواهد داشت.

او اضافه کرد: عمده گل تولیدی در شهرستان جهرم روانه بازار گل و گیاه در مرکز استان فارس(شیراز) می‌شود.

بهجو خاطرنشان کرد: بخش‌های خفر و سیمکان جهرم به سبب برخورداری از آب و هوای ویژه و چهار فصل بودن، مناطق مستعدی جهت کاشت و پرورش گل‌ها و گیاهان زینتی محسوب می‌شوند.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان جهرم گفت: علاوه بر گل مریم حدود 200 هکتار از اراضی بخش خفر به کشت و پرورش گل نرگس اختصاص دارد که این موضوع اشتغال‌زایی بسیار مناسبی را در این منطقه به‌دنبال داشته است.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.