فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  

به گزارش صراط به نقل از جوان آنلاين، معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از هزينه كرد بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال طی سه سال برای آبرسانی به فضای سبز مناطق مختلف مشهد از طریق حذف سیستم آبرسانی با تانكر سیار خبرداد.

كاظمی با اعلام اين خبر اظهار داشت: برای حذف سیستم آبرسانی با تانكر سیار به فضای سبز، طرحی از سال ۱۳۸۹ آغاز شده كه تا پایان سال جاری به اتمام می رسد.
وی اظهارداشت: با همكاری ادارات آب و فاضلاب شهری و بخش خصوص تصفیه خانه های برخی از مناطق شهر و بوستانها احداث و راه انداز می شود كه علاوه بر كاهش فشار به منابع آبی، از آبهای تصفیه شده فاظلاب نیز استفاده بهینه برای آبیاری فضای سبز شهری صورت گیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: علاوه بر استفاده از آب های تصفیه شده فاضلاب، از آب چاه های غیر قابل شرب نیز برای استفاده در سیستم یكپارچه سازی آبیاری فضای سبز شهری بهره گیری می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: برای گسترش فضای سبز شهری مشهد بیش از ۴۰۰ هزار اصله نهال مختلف در خیابانهای اصلی شهر كاشته شده و تا تیر ماه سالجاری تمام خیابان های اصلی شهر درختكاری خواهد شد.

كاظمی گفت: با همكاری شهروندان نیز درخت كاری درخیابانهای فرعی آغاز شده و تاكنون بیش از ۳۰ هزار اصله نهال با مشاركت مردم كاشته شده است.

وی اظهارداشت: شهرداری مشهد به منظور تشویق شهروندان برای كاشت، نگهداری و گسترش فضای سبز شهری ۳۰ تا ۶۰ درصد عوارض سالانه ساختمانی را به كسانی كه در این طرح مشاركت نمایند، تخفیف می دهد.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.