فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۸         
  

معاون مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: زمان برداشت سبزی ها بستگی به مقدار تولید، نوع سبزی و موقعیت بازار فروش دارد.

میرجواد تاج الدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،افزود: مسئله مهمی که در برداشت سبزی ها مورد توجه قرار می گیرد، زمان برداشت آن است که در سبزی های مختلف، متفاوت است.

وی تصریح کرد: زارعان سبزیکار بهتر است بدانند که بعضی سبزی ها  در زمان رسیدن کامل آنها برداشت می کنند.

تاج الدینی ادامه داد: زمان برداشت به کیفیّت مورد نظر و بهای دریافتی آن بستگی دارد.

معاون مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی یادآور شد: برداشت زودهنگام بعضی از محصولات ممکن است سبب کاهش خسارات وارده به مزرعه و عملیات پس از برداشت ایجاد شده در محصول شود.

وی افزود: درجه حرارت ها بالا رسیدن محصول را تسریع می کند.

تاج الدینی تاکید کرد: مناسب ترین زمان برداشت بیشتر سبزی ها، وقتی است که با حداکثر میزان رسیدن و بیشترین مقدار طعم، رنگ و مطلوب ترین حالت از نظر بافت رسیده باشند.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.