فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹         
  

گچساران - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 10 هزار هکتار از عرصه های منابع طبیعی این استان امسال زیر کشت گیاهان دارویی می رود.



سید محمدرضا جهان آرا روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان عرصه های منابع طبیعی زیر کشت گیاهان دارویی باریجه ، غوزه خان و کرفس خواهد رفت.

وی بیان کرد: سنوات گذشته 12 هزار هکتار از عرصه های طبیعی این استان زیر کشت گیاهان دارویی رفته است.

جهان آرا ابراز داشت: با کشت این گیاهان دارویی علاوه بر استفاده در صنعت و داروسازی فرصت های جدید شغلی نیز در این استان ایجاد می شود.

وی تصریح کرد: این گیاهان دارویی بدلیل شرایط آب و هوایی خاص برخی از مناطق این استان در شهرستان های بویراحمد و چرام کشت خواهد شد.

جهان آرا گفت: یک میلیون و 700 هزار هکتار جنگل و مرتع در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.