فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱         
  

فرماندار ویژه دزفول به شهرداران این شهرستان توصیه کرد در طراحی فضای ادارات و مدیریت شهری از فضای سبز بیشتری استفاده کنند تا روحیه خسته جامعه التیام یابد.

حبیب الله آصفی در همایش هم اندیشی شهرداران و بخشداران شهرستان دزفول در محل شهرداری صفی آباد گفت: جامعه نیاز به شادی و برنامه های شاد و استفاده از فضای سبز بیشتری دارد.

فرماندار دزفول خطاب به شهرداران و دهیاران این شهرستان گفت: راههای متعددی برای کسب درآمد وجود دارد که باید با کمک شوراها ،شهرداری ها و دیگر ارگان ها این راهها را یافت ضمن اینکه هرکس که بتواند درآمد جدیدی را تعریف کند پاداش خواهد گرفت.

آصفی اظهار داشت:در سالهای اخیر با تأسیس دهیاری این امر گسترش یافته تا آموزه های زندگی مدنی تعلیم داده شود و فرهنگ شهرنشینی ارتقا یابد به گونه ای که در تهران نحوه عبور از پل هوایی ،سوار شدن به ماشین و تاکسی ،کاشت درختان در فضای سبز و روابط شهرنشینی به شهروندان آموزش داده می شود.

وی گفت: اوقات فراغت در مناطق کوچکتر بیشتر است و زمان پرداختن به فعالیت های مدنی نیز بیشتر است پس از این فرصت استفاده کرده و آموزش های مدنی به شهروندان ارائه دهید ،در زمان غرس نهال ودیگر موارد مردم را مشارکت دهید و پیوند عاطفی با مردم برقرار کنید و طبق آموزه های دینی در مقابل مردم خضوع کنید .

وی با اشاره به فعالیت های بخش خصوصی در پروژه های دزفول گفت: سرمایه ثابت مردم دزفول در بانکها حدود 90 هزار میلیارد ریال است که باید مردم را به تولید ثروت از طریق به کارگیری این سرمایه ها تشویق کرد.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.