فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه گفت: در حال حاضر، هشت پرونده کشت گل محمدی در این منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

روح‌ الله درویش‌ خضری در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن  اظهار داشت: کشت گل محمدی در هر هکتار به 65 متر مکعب آب در طول سال نیاز دارد

وی ادامه داد: در این راستا، همچنین باید انتقال برق در مسیری به طول پنج تا هفت کیلومتر انجام شود .

درویش‌ خضری افزود: این طرح به جاده دسترسی به طول حداقل هفت کیلومتر نیاز دارد که باید کشیده شود .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه موفقیت در راستای اجرای این طرح را منوط به توجه به «آبیاری تکمیلی» محصولات کشت شده دانست و افزود: در این راستا، حداقل باید 50 لیتر بر ثانیه آب منتقل و سپس واگذاری انجام شود .

وی ادامه داد: در این بخش، سرمایه‌ گذارانی برای اجرای طرح مراجعه کردند و شرکت‌ هایی نیز معرفی شده‌ اند که البته از طریق تواتر حاضر هستند پروژه را اجرایی کنند .

درویش‌ خضری افزود: در واگذاری اراضی در شهرستان اختیاری نداریم و قوانینی که در گذشته در این حوزه وجود داشت، لغو شده است .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: اختیارات در این حوزه از بنده به عنوان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه سلب شده است و اختیاری در انعقاد قرارداد واگذاری زمین نداریم .

وی ادامه داد: این اختیارات باید از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران به شهرستان تفویض شود تا بتوان قرار دادها را امضا کرد .

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.