فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

رئیس اداره بازیافت شهرداری منطقه هشت از آموزش بازیافت در کلینیک گل و گیاه خبر داد .
سعید کاظمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اعلام این خبر  گفت :
آموزشگران اداره بازیافت با حضور در کلینیک گل و گیاه واقع در بوستان تمدن ،  به آموزش بازیافت و تفکیک پسماندهای خشک از مبدا و اهمیت آن در حفظ محیط زیست پرداختند.
وی افزود :  آموزشگران ضمن حضور در این مرکز به آموزش پرسنل به راهکارهای جدید در اجرای طرح تفکیک از مبدا پرداخته و به آموزش بهینه کردن تفکیک پسماندهای خشک اشاره کردند .
وی گفت :  همچنین با ارائه پکیج های آموزشی شامل کتاب ، بروشورهای آموزشی ، کیسه های آبی مخصوص پسماندهای خشک  آنان را به همکاری بیشتر و همچنین تشویق  دیگران در زمینه اجرای بهتر طرح تفکیک از مبدا دعوت کردند.
 وی  در پایان با اشاره به آموزش متصدیان اصناف میدان نبوت خاطر نشان کرد:
به همین منظور و در قالب برنامه آموزشی مراجعه حضوری آموزشگران در مراکز تجاری میدان نبوت و آموزش به  آنان ضمن ارائه بروشورهای اطلاع رسانی توضیحات مفید از قبیل رعایت بهداشت ، تفکیک اصولی پسماندهای خشک ، عدم دپو و سدمعبر عمومی تذکرات لازم را نیز به متصدیان اصناف یادآوری و کارت اشتراک نیز به آنان ارائه شد.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.