فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  



به گزارش بی باک،محمد سيدي  ظهر شنبه در نشست خبري سيزدهمين نمايشگاه بين‌المللي گل و گياه، ابزار و ادوات باغباني در مشهد اظهار كرد:حضور بخش خصوصی در این صنعت در سال 93 شتاب بيشتري خواهد گرفت.

وی با اعلام اینکه  اين نمايشگاه از تاريخ 29 ارديبهشت تا دوم خرداد ماه در محل نمايشگاه‌هاي بين‌المللي مشهد برگزار مي‌شود، عنوان کرد: امسال 310 شركت داخلي و هشت نمايندگي خارجي از كشورهاي هلند، فرانسه، ايتاليا، اسپانيا، چين، بلژيك، آلمان و استراليا در نمایشگاه شرکت دارند.

وی ادامه داد: 310 شركت داخلي حاضر در نمايشگاه از استان‌هاي خراسان رضوي و شمالی، تهران، اصفهان، مازندران، گيلان، البرز، گلستان، همدان و مركزي هستند.

وی با بیان اینکه  11 استان‌ در قالب 700 غرفه در نمايشگاه  شرکت دارند، افزود: تعداد شركت‌هاي داخلي حاضر در نمايشگاه سال گذشته 285 شركت بود که امسال افزایش 10 درصدي حضور شركت‌های داخلی را شاهديم.

مديرعامل نمايشگاه بين‌المللي مشهد گفت: تعداد غرفه‌هاي نمايشگاه امسال  12 درصد افزایش داشت.

وی گفت: مساحت نمايشگاه امسال در قالب 20 هزار مترمربع سرپوشيده و 3000 مترمربع فضاي باز است و با اين سطح، نمايشگاه گل و گياه مشهد جزو برندهاي كشور به شمار می رود.

سیدی در ادامه گفت: پرورش درختچه‌هاي تزئيني، انواع گل و گياهان فصلي ودائمي، گياهان دارویي، نهال‌هاي كشاورزي، ماشين‌آلات و ادوات كشاورزي از زمينه‌هاي فعاليت سيزدهمين نمايشگاه گل و گياه مشهد است.

وی به واگذاري نمايشگاه به شش شركت خصوصي از ابتداي سال 92 و ارتقاء كمي و كيفي نمايشگاه اشاره کرد و تاکید کرد: حضور بخش خصوصی در این صنعت در سال 93 شتاب بيشتري خواهد گرفت.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه، ابزار و ادوات باغبانی 29 اردیبهشت تا دوم خرداد ماه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برپا می شود  و  بازدید از این نمایشگاه در ساعتهای 17 تا 22 و در روز جمعه از ساعت 10 تا 22 میسر است.


  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.