فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۱۴         
  

اقداماتی برای نگهداری صحیح باغ‌سیب توسط بنیاد مستضعفین صورت گرفت اما کافی نیست و سازمان پارک‌ها و فضای سبز همچنان نسبت به این امر اعتراض دارد و مراتب اعتراض خود را به دادستانی اعلام داشته است.

 مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز کرج از واکاری ۲۰۰۰ درخت قطع شده باغ سیب کرج توسط نهاد متخلف خبر داد.

به گزارش ایسنا، عباس زارع گفت: پس از اطلاع از قطع درختان باغ‌سیب کرج توسط بنیاد مستضعفین سازمان پارک‌ها و فضای سبز کرج به عنوان شاکی ورود پیدا کرد و مراتب شکایت خود را به نهادهای قضایی نسبت به عدم نگهداری صحیح این باغ توسط این نهاد اعلام داشت.

او گفت: با پیگیری‌های انجام شده و حکم مرجع قضایی مبنی بر واکاری درختان قطع شده باغ، این دستور توسط نهاد متخلف به اجرا در آمد و ۲۰۰۰ درخت قطع شده، بازکاشت شد.

زارع گفت: اقداماتی برای نگهداری صحیح باغ‌سیب توسط بنیاد مستضعفین صورت گرفت اما کافی نیست و سازمان پارک‌ها و فضای سبز همچنان نسبت به این امر اعتراض دارد و مراتب اعتراض خود را به دادستانی اعلام داشته است.

او گفت: اگر بنیاد مستضفین نسبت به نگهداری صحیح باغ سیب به طور کامل اقدام نکند امکان انتقال امور نگهداری باغ سیب از بنیاد مستضعفین به سازمان پارک‌ها و فضای سبز کرج وجود دارد.



  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.