فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  

خبرگزاري آريا- پنجمين نمايشگاه گل و گياه، فضاي سبز، ابزار و ادوات وابسته به مدت سه روز در زنجان برگزار مي شود .

  به گزارش خبرگزاري آريا ، پنجمين نمايشگاه گل و گياه با دعوت از کليه توليد کنندگان توانمند کشور از تاريخ 27 تا 30 خرداد امسال در محل نمايشگاههاي دايمي کاسپين زنجان برگزار مي شود .

شرکت کنندگان در اين نمايشگاه محصولات خود در زمينه هاي مختلف اعم از گل هاي آپارتماني، فضاي سبز، درختان مثمر، ابزار و ادوات، مبلمان پارکي، کود و بذر و ساير محصولات مرتبط را ارائه مي کنند .

ترويج فرهنگ ارج نهادن به گل و گياه، جلب مشارکت مردمي در افزايش سرانه فضاي سبز، آشنايي هر چه بيشتر بازديد کنندگان با انواع گونه هاي گياهي، تشويق ترغيب و ايجاد رقابت سالم بين شرکت کنندگان و ارتقا کمي و کيفي توليد گل و گياه از جمله اهداف برگزاري پنجمين نمايشگاه گل و گياه در زنجان است .

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.