فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸         
  

قزوین- خبرگزاری مهر: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: 9 واحد کلینیک گیاه پزشکی در این شهرستان فعال شده و خدمات لازم را به متقاضیان ارائه می کند.

ولی گودرزوند چگینی در گفتگو با مهر اظهارداشت: این تعداد واحدهای کلینیک گیاه پزشکی در راستای واگذاری امور به بخش خصوصی در این شهرستان راه اندازی شده است.

وی گفت: هم اکنون 33 نفراز کارشناسان بخش کشاورزی در این کلینیک های گیاه پزشکی مشغول به فعالیت هستند.

چگینی یادآورشد: فعالیت اصلی کلینیک های گیاه پزشکی بازدید کارشناسان ازمزارع وباغات و ردیابی و پیش آگاهی آفات مختلف است که با ظهور آفات، بیماریها وعلفهای هرز توصیه های فنی را جهت مبارزه بهتر به کشاورزان توصیه می کنند.

وی در پایان هدف از راه اندازی کلینیک های گیاه پزشکی در این شهرستان راکاهش مصرف سموم، استفاده بهینه از سموم آفات نباتی و تولید محصول سالم عنوان کرد.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.