فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹         
  

ˈ امیر حسین نظریˈ روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد راه اندازی پایانه صادراتی گل و گیاه در شمال خوزستان باشیم.

وی با اشاره به صادرات محصولات کشاورزی گفت:بیشترین محصولات صادراتی دزفول در سال گذشته صیفی جات بوده که عمدتا به کشور عراق صادر شده است.

نظری با تاکید بر افزایش صادرات گفت:باید با جدیت و شدت بیشتری به موضوع صادرات پرداخت زیرا چشم انداز افزایش تولیدات بخش کشاورزی بدون صادرات محقق نمی شود.

مدیر کل سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان خوزستان تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی وشرایط موجود را افزایش صادرات محصولات عنوان کرد و گفت:صادرات محصولات کشاورزی استان خوزستان به کشور عراق وروسیه در سال گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بوده و اگر بخواهیم رشد فزاینده ای در حوزه محصولات کشاورزی داشته باشیم باید نسبت به توسعه زیرساخت های صادراتی از جمله بسته بندی و پایانه اقدام کرد.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.