فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

گفتارنیوز/  پژوهشگران دریافته‌اند مصرف میوه و سبزی‌جات تنها در بانوان می‌تواند منجر به توقف حملات قلبی شود.
گفتنی است، زنان جوانی که میوه و سبزی را در رژیم غذایی خود قرار داده‌اند کمتر دچار مشکل انسداد عروق می‌شوند.
بررسی‌‌ها نشان می‌دهند، عدم انجام تمرین‌های ورزشی و همین‌طور استعمال سیگار نیز می‌تواند به "مسدود شدن رگ‌‌های خونی" در زنان منجر شود.
کارشناسان این نتایج را با تحقیق بر روی بیش از 2 هزار و 500 زن بزرگسال و بررسی رژیم غذایی آن‌ها از اوایل جوانی تا سالمندی بدست آورده‌اند.
پزشکان به ویژه مصرف میوه و سبزی را در دهه‌ی 20 زندگی زنان جوان بسیار ضروری اعلام کرده‌اند و توصیه می‌کنند در طول روز 8 الی 9 وعده میوه و یا سبزی را در برنامه غذایی خود قرار دهند.
بانوانی که از این شیوه استفاده کرده‌اند تا 40 درصد کم‌تر دچار مشکلات "مسدود شدن شریان‌ها" و یا ابتلا به "بیماری عروق کرونر" شده‌اند.
پزشکان حتی به بانوانی که در دهه‌ی 40 زندگی خود قرار دارند به مصرف میوه و سبزی توصیه فراوان می‌نمایند زیرا همین حجم کم نیز می‌توان سبب مقابله در مقابل بیماری‌های قلبی شود.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.