فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰         
  

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز از اجرای طرح باغ گل‌ها به زودی در اهواز خبر داد.

بابک محمدی امروز در مورد گل‌های سطح شهر اهواز که رو به پژمردگی است اظهار کرد: گلهای کاشته شده گلهای فصلی هستند و برای هر فصلی از سال گلهای خاصی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات ما شرایط آب و هوای است و عمر این گل‌ها 10الی 15 روز آینده به پایان می‌رسد در نتیجه اقدامات لازم را برای تهیه گل‌های جدید برای جایگزین گل‌های قبلی با توجه به فصل سال انجام می‌دهیم، تا بلوارهای اهواز در چهار فصل سال گل داشته باشند.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اهواز جهت زیبا‌سازی شهر طرح باغ گل‌ها است که بزودی اجرا می‌شود و محیطی سبز و آراسته خواهیم داشت.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.