فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  

پزشکان مصرف میوه و سبزی را به لحاظ اقتصادی نیز برای خانواده‌ها مقرون به صرفه‌تر به نسبت غذاهای گران‌قیمت ناسالم و فرآوری شده می‌دانند.

به گزارش زیست آنلاین از زیست نیوزبرخی از میوه‌ها و سبزی‌ها به دلیل ترکیبات خاص خود باید به صورت مرتب و حتی روزانه در فصل‌هایی که زمان رویش آنها است توسط افراد مصرف شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پژوهشگران به تازگی دریافته‌اند مصرف پنج وعده میوه و سبزی در طول روز برای حفظ سلامت بدن کافی نیست و این مقدار باید به هفت وعده در روز افزایش یابد.

گفتنی است، پزشکان دریافته‌اند برای محافظت بیشتر از بدن و همین‌طور بدست آوردن طول عمر بیشتر افراد باید هفت وعده در طول روز میوه و سبزیجات تازه مصرف کنند.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، پزشکان مصرف میوه و سبزی را به لحاظ اقتصادی نیز برای خانواده‌ها مقرون به صرفه‌تر به نسبت غذاهای گران‌قیمت ناسالم و فرآوری شده می‌دانند.

پزشکان اعتقاد دارند در گیاهان نوعی مواد پیشگیرانه از سرطان وجود دارد که سبب نابود کردن رادیکال‌های آزاد خطرناک در بدن و محافظت از DNA بدن می‌شود.

پزشکان به ویژه مصرف خوراکی‌هایی مانند زغال‌اخته، گوجه‌فرنگی، کلم بروکلی، پیاز، سیر و همین‌طور میوه‌هایی مانند هلو، انگور و توت‌فرنگی را در رژیم غذایی روزانه افراد توصیه اکید می‌نمایند.

این مواد غذایی دارای ترکیبات بسیار مؤثر برای حفظ سلامت بدن می‌باشند.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.