فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۲/۴         
  



  

عصاره برگهای ژینکو در بهبود جریان خون از طریق عروق به مغز مفید است.

دکتر حسین فردی فوق تخصص مغز و اعصاب با یادآور شدن اینکه عصاره برگ ژینکو در بهبود جریان خون به مغز مفید است   اظهار داشت: این عصاره سیستم عصبی مرکزی را نیز از آسیب‌های اکسیداتیو محافظت کرده و نیز موجب تقویت و تمرکز ذهنی و روانی افراد می‌شود.
وی افزود: همچنین عصاره این گیاه مفید، محرک گردش خون و محافظت کننده بافت عصبی است.
به گزارش پاکسان نیوز، این متخصص خاطرنشان کرد: همچنین ژینکو برای تقویت حافظه و ادراک مغزی و نیز کاهش سرعت زوال عملکرد مغزی (آلزایمر) و حتی پارکینسون بسیار مفید است.
فردی اظهار داشت: در صورت دریافت مشاوره از یک متخصص طب گیاهی، می‌توان ژینکو را برای درمان آسم، افسردگی، سرماخوردگی و حتی بهبود گردش خون ضعیف در بیماران مبتلا به فشار خون پایین استفاده کرد.
گفتنی است؛ این گیاه با بهبود گردش خون به سیستم عصبی مرکزی می‌تواند برخی مشکلات مربوط به عصب مثل سرگیجه، وزوز گوش و ناشنوایی عصبی را درمان کند.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.