فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18، از راه اندازی بزرگترین بازار گل در این منطقه خبر داد.
امیر حسین عساری در گفتگو باخبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح راه اندازی بزرگترین بازار گل منطقه 18 در سال 93 در دستور کار معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
این طرح به منظور افزایش سرانه های فضای سبز، ارتقای سلامت شهر، افزایش سلامت و رفاه حال شهروندان و افزایش چشم اندازهای بصری در دست اجرا است.
 
وی ادامه داد: در این طرح بزرگترین بازار گل منطقه 18 با مشارکت و همکاری معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18، اداره فضای سبز شهرداری منطقه 18 تا پایان سال 93 راه اندازی خواهد شد.
 
عساری با اشاره به اقدامات اجرایی معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18 افزود: افزایش سرانه های فضای سبز در حاشیه های بزرگراه های منطقه 18، توسعه فضای سبز در معابر، محلات و بوستان های منطقه 18، احداث بوستان در منطقه 18 از اقدامات معاونت امور شهری و فضای سبز در  سال 93 است.
 
وی خاطر نشان کرد: انتقال مشاغل مزاحم و آلاینده به خارج از محدوده منطقه 18 به منظور کاهش آلایندگی هوا و پیشگیری از مرگ و میر شهروندان ناشی از بیماری های ریوی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.