فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۲/۴         
  


معاون امور شهري و محيط زيست شهرداري منطقه ي 4 گفت: هم زمان با فرارسيدن سال نو و به منظور زيبايي منظر شهري، يک ميليون و 100 هزار نشاء لاله در بوستان هاي شهري و معابر منطقه ي 4 کاشته شد.
به گزارش موج به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه ي 4 حميد ناصحي با اعلام اين خبر گفت: به مناسبت فرارسيدن سال نو و زيباسازي هرچه بيشتر منظر شهري، 20,000 متر مربع از فضاهاي شهري با کاشت نشاء بهاره از جمله لاله، شب بو و کالاکوا نونوار شد.
وي ضمن دعوت از شهروندان منطقه ي 4 به ديدن يکي از زيباترين باغ لاله هاي شهري در منطقه 4 گفت: يکي از زيباترين باغ لاله ها در بوستان رسالت واقع در بزرگره رسالت جنب پل سيد خندان احداث شده است که زيبايي خاصي به منظر شهري اين نقطه داده است.
ناصحي افزود: در اين راستا 150,000 شب بو، 150,000 کالاکوا در بوستان ها و سطح منطقه کاشته و 300 کلدان فلاورباکس نيز در معابر جانمايي شد.
معاون امور شهري و محيط زيست شهرداري منطقه ي 4 گفت: همچنين در راستاي استقبال از مسافران نوروزي، 5000 گلدان به مساجد سطح منطقه اهدا شد و رمپ و لوپ خيابان استخر و دانشگاه امام حسين (ع)، حاشيه ي بزرگراه شهيد باقري، بزرگراه شهيد صياد شيرازي و شهيد زين الدين ، فرهنگسراي اشراق و بوستان هاي نوفل لوشاتو، انتقامي، تختي، آزاده، اقاقيا و ... به مساحت 14000 مترمربع بازپيرايي شد.
وي در ادامه به ديگر اقدامات صرت گرفته در نوروز امسال اشاره کرد و گفت: به منظور بهبود تفرجگاه هاي جنگلي سطح منطقه و استفاده بهينه شهروندان و مسافران نوروزي از اين مکان ها در ايام نوروز، کند و کوب و پاکسازي معابر و محوطه، ايجاد روشنايي و ساير تاسيسات از قبيل نصب نيمکت و سطل زباله و سرويس بهداشتي و ساير امکانات جهت رفاه هرچه بيشتر شهروندان در جنگل کاري هاي سطح منطقه به سازي شد.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.