فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  


عرقیات گیاهی یکی از نوشیدنی های مفید در دفع رسوبات کلیه بوده و از تشکیل سنگ های کلیه جلوگیری می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانابه نقل از باشگاه خبرنگاران، محسن بیگدلی عضو جامعه گیاه درمانی ایران گفت: نوشیدن عرق رازیانه برای درمان نفخ شکم بسیار مفید بوده و بهترین گزینه برای افزایش شیر مادران شیرده است.

 
وی در ادامه افزود: عرق رازیانه اشتها آور و مقوی بوده و برای رفع قولنج مناسب است و نوشیدن این عرق به خانم ها توصیه می شود.
 
بیگدلی در خصوص افرادی که از لاغری برنج می برند گفت: مصرف عرق رازیانه قبل از غذا باعث افزایش وزن می شود و برای کسانی که می خواهند اضافه پیدا کنند مفید است.
 
عضو هیئت علمی جامعه گیاه درمانی با بیان اینکه  عرق خارشتر یکی از نوشیدنی های مفید برای دفع رسوبات کلیه است، اظهار داشت: بسیاری از مردن تصور می کنند که بعد از مبتلا شدن به سنگ کلیه باید به فکر کلیه های خو باشند در صورتی که نوشیدن روزی 2 لیوان عرق خارشتر به خصوص کسانی که مستعد سنگ کلیه هستند برای رفع رسولان از کلیه جلوگیری از سنگ موثر است.
 
وی در ادامه افزود:  نوشیدنی های گاز دار مثل انواع نوشابه و دلستر و همچنین آب میوه های غیر طبیعی حاوی ترکیب بی کربنات هستند که مصرف عرق  خارشتر این ترکیب را خنثی و از تشکیل رسوبات جلوگیری می کند.
 
این استاد دانشگاه به عرق زیره اشاره و تصریح کرد: نوشیدن این عرق با چاقی و اضافه وزن مبارزه می کند و  عرق زیره یک نوشیدنی چربی سوی است که مصرف آن با کمی تحرک می تواند از چاقی جلوگیری کند.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.