فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۲/۴         
  

شیراز- ایرنا- در دومین روز از گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر کارخانه اسانس گیری گیاهان دارویی شهرستان ممسنی با اعتبار یک میلیارد و 500میلیون ریال در این شهرستان افتتاح شد.



به گزارش ایرنا، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ممسنی یکشنبه در ایین افتتاح این طرح ،میزان اشتغال زایی این طرح به صورت مستقیم پنج نفر و به صورت فصلی حدود 100 نفر عنوان کرد.

جهانپور سالاری افراد بسیار زیادی می توانند از طریق کشت گیاهان دارویی با این مرکز همکاری کنند تا علاوه بر اشتغال زایی، رونق کشت داروهای گیاهی نیز در این شهرستان افزایش یابد.

خدامراد افتخاری مدیر این کارخانه نیز بیان داشت: کارخانه اسانس گیری در زمینی به مساحت سه هزار و 500 متر مربع احداث شده است .

وی در ادامه گفت: در مناطق جونگان، فهلیان، خومه زار و تنگ لله کشاورزان به کشت گیاهان دارویی روی آورده اند و امیدواریم دیگر کشاورزان شهرستان نیز با این مرکز همکاری کنند.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.