فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  

اکوفارس:همزمان با روز درختکاری 100 اصله نهال در ناحیه صنعتی شهید محمدزاده گرمه با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی کاشته شد.
  
همزمان با روز درختکاری 100 اصله نهال در ناحیه صنعتی شهید محمدزاده گرمه با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی کاشته شد.

معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان شمالی گفت: ایجاد و توسعه فضای سبز در شهرکها و نواحی صنعتی با جدیت دنبال می شود .

مصطفی ربانی افزود : بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تعداد 800 اصله نهال در ناحیه صنعتی شهید محمدزاده گرمه کاشته خواهد شد و امید است با همکاری مسئولان ذیربط مانند فرمانداری و شهرداری گرمه در خصوص آبیاری فضای سبز ایجاد شده نسبت به توسعه آن اقدام کنیم.

وی تاکید کرد : یکی از بزرگترین رسالتهای این شرکت  حفظ و توسعه فضای سبز در شهرکها و نواحی صنعتی است که تا کنون حدود 14هکتار فضای سبز را در شهرکها و نواحی صنعتی استان ایجاد کرده است.

وی خاطر نشان کرد: اجرای آبیاری قطره در ناحیه صنعتی گرمه در برنامه کاری این شرکت قرار دارد تا ضمن نگهداری و توسعه فضای سبز در مصرف آب نیز صرفه جویی شود.

معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی تاکید کرد : مطالعات تامین آب در ناحیه صنعتی گرمه انجام شده است و اجرای شبکه توزیع آب در این ناحیه صنعتی درحال انجام است.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.