فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵         
  

رییس اداره فضای سبز منطقه 9 از راه اندازی کلینیک گل و گیاه در حاشیه میدان فتح خبر داد.
علیرضا علی بخشی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: از مهر ماه سال جاری احداث کلینیک گل و گیاه در ضلع شمالی پارک فتح به مساحت 200 متر آغاز شده است و تاکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و احتمال می‌رود تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.
 
وی ادامه داد: با افتتاح این مرکز چهارمین کلینیک گل و گیاه به بهره‌برداری می‌رسد و با ارائه مشاوره‌های لازم در خصوص نگهداشت فضای سبز به صورت منظمی فعال بوده و رضایت شهروندان را فراهم کرده است.
 
رییس اداره فضای سبز افزود: هدف از احداث این کلینیک آشنایی بیشتر با درختچه‌ها، گل‌های فضای آپارتمانی است. همچنین دوره‌های آموزشی ارائه شده در مراکز گل  وگیاه شامل آموزش بامبو، آموزش هرس، آموزش ورمی کمپوست، نگهداری گیاهان دارویی، آموزش درخت و درختچه، پرورش قارچ صدفی در منزل، آموزش نحوه کاشت زعفران، روش تکثیر گیاهان آپارتمانی، تکنیک‌های پیوند، پرورش توت فرنگی، عملیات به زراعی و کوددهی و آموزش تراریوم(باغ شیشه‌ای) و ... است.
 
علی بخشی خاطرنشان کرد: این مرکز بعد از بوستان‌های المهدی، شمشیری، آزادی به عنوان چهارمین مرکز کلینیک گل و گیاه در این منطقه محسوب می‌شود.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.