فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

نوشهر - رییس باغ ملی گیاه‌ شناسی ایران با بیان اینكه ارزش های زیست محیطی درخت خیلی بیشتر از دیگر جنبه های آن است ، گفت : تحقیقات نشان می‌دهد هر درخت بیش از دو میلیارد ریال ارزش دارد.

' علی اصغر معصومی ' روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در نوشهر افزود : مسائلی همچون افزایش دمای زمین و سیل‌های ویرانگر تا حد زیادی بر اثر مدیریت نامناسب جنگل‌ها به وجود می‌آید و برای ما كه تا حدود سال 1318 هیچ مدیریتی بر جنگل‌های كشورمان نداشتیم ، این موضوع اهمیت زیادی دارد.

رییس باغ ملی گیاه شناسی ایران بر ضرورت حفظ درختان ، بویژه جنگل های كشور تاكید كرد و با بیان اینكه جنگل‌های شمال ایران به عنوان بازمانده جنگل‌های كهن تا اروپا و روسیه ادامه داشت ، گفت : از آن جنگل‌های بسیار وسیع، فقط جنگل‌های شمال ایران باقی ماند و از یخبندان‌ دوران كهن مصون مانده است.

در جنگل های شمال ایران 90 گونه درختی و 211 گونه درختچه ای وجود دارد.

ایران دارای 3/14 میلیون هكتار جنگل است كه انبوه‌ترین این جنگل‌ها با مساحت 9/1 میلیون هكتار در شمال كشور قرار دارد.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.