فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

رئیس اتحادیه گیاهان دارویی مشهد گفت: 9 مرکز طب سنتی تا پایان سال 93 در مشهد افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید حسن بخارایی صبح امروز در نشستی خبری که با موضوع طب سنتی برگزار شد، اظهار داشت: امروز طب سنتی در جهان در حال رشد و پیشرفت است و بر این اساس ما نخستین مرکز طب سنتی استان را در شاندیز راه‌اندازی کردیم و تا پایان سال آینده 9 مرکز دیگر نیز افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه عطاران، پدران طب سنتی در کشور هستند، افزود: یکی از بحث‌هایی که وزارت بهداشت مطرح می‌کرد این بود که جامعه عطاران سواد کافی ندارد اما این در حالی است که عطاران با تجربه‌ای در این خصوص هستند که جایگاه ویژه‌ای در طب سنتی دارند.

بخارایی ادامه داد: ما بر این اساس آموزش‌های لازم را در کلاس‌های آموزشی به عطاران ارائه کردیم و 500 عطار در مشهد امروز پروانه دارند.

بخارایی در خصوص نظارت بر کار عطاران نیز تصریح کرد: 10 بازرس برای نظارت بر کار عطاران در مشهد حضور دارند و همچنین با تشکیل کمیسیون فنی، نظارت بر عطاران افزایش یافته است.

رئیس اتحادیه گیاهان دارویی مشهد خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی همراهی خوبی با جامعه طب سنتی داشته و ما  از مسئولان وزارت بهداشت می‌خواهیم که به طب سنتی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.