فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹         
  


 
برخی از مواد خوراکی و میوه‌ها خاصیت رسانایی دارند و می‌توانند برق را از خود عبور دهند، مانند لیمو اخیرا دانشمندان به لیست این مواد یک ماده‌ی خوراکی دیگر اضافه کرده‌اند.
به گزارش ندای انقلاب به نقل از باشگاه خبرنگاران، دانشمندان دریافته‌اند که جوانه‌های بروکسل خاصیت رسانایی دارد و می‌تواند جریان برق را از خود عبور دهد.

قرار است برخی از درخت‌های کریسمس امسال با پتانسیل موجود در جوانه‌های بروکسل روشن شود.

دانشمندان با جوانه‌های بروکسل سلول باتری‌هایی ساخته‌اند که توسط ۲۰۰ جوانه بروکسل احاطه شده و عملکردش به این صورت است که این جوانه‌ها با الکترودهایی از جنس روی و مس واکنش شیمیایی بر قرار می‌کنند و جریان بر قرار شده موجب روش شدن چراغ‌های درخت کریسمس می‌شود. " تصویر ۲ "
با باتری ۶۲ ولتی است و با جریان ۱۰ میلی آمپری خود می‌تواند ۱۰۰ چراغ LED را به مدت چند هفته روشن نگه دارد.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.